آخرین اخبار
کد مطلب: 124278
ياداشت/
تخريب اقتصاد يا تحميل کابينه براي تحصيل نتيجه دلخواه انتخابات۹۶ ؟؟
تاریخ انتشار : 1395/08/03 08:44:52
نمایش : 3792
دولت بجاي فکر معيشت مردم، از استعفاي وزراء جهت بهره برداري سياسي استفاده مي نمايد، با طرح استيضاح فاني در مجلس استعفاي وزير جهت پاسخ به دستبرد هشت هزار ميليارد تومان فرهنگيان چه توجيهي بجز خيانت و چه توجيهي بجز مطرح نکردن اين جرم و اختلاص بزرگ مي تواند داشته باشد؟
به گزارش خبرنگار سلام لردگان،
دولت يازدهم که در سال 92 روي کار آمد تمام هم و غم خود را درسياست خارجي مصرف نمود و حاصل آن را در سبدي بنام برجام ريخت با گذشت سه سال و اندي از دوره چهار ساله دولت تدبير و اميد از سبد برجام هيچ چيزي برايشان حاصل نشد و در عرصه فرهنگ، اقتصاد، خودکفايي و صادرات چيزي جز برگزاري کنسرت و موسيقي با شکم خالي و پديده اي به نام حقوق هاي نجومي نديده ايم .
هر روزه شاهد آمار و ارقامي در خصوص رشد اقتصادي و مهار تورم و… بوديم و بالواقع هر روزه حقوق هاي نامتعارف از درون يک سازمان و نهاد يا وزارتخانه شعله هايش برافروخته مي‌شود و از اين بدتر اينگونه دستبردها که سبک و شکل قانوني بخود گرفته و اينبار در وزارتخانه آموزش و پرورش نمايان گرديد و در هفته گذشته تاکنون چند تن از وزراء قرباني اين موضوعات شدند، مردم واقعاً در مضيقه و مشقت مي باشند.
 آيا برگزاري کنسرت ها آنهم در شهرهاي مذهبي به صرفه و توجيه اقتصادي دارند؟
آيا شکم مردم با اجراي کنسرتهاي متعدد ميسر مي شود؟ 
ميشت مردم که اصلاً کسي بدهکار آن نيست پيش کش دولت ها، عضويت اختياري سياست خارجي در کنوانسيون هاي بين المللي چه دردي را دوا مي کند؟
با ايجاد تعهدات غير مسئولانه و غير دلسوزانه در سازمانهاي بين المللي مثل FATF و غيره چه حاصلي براي مردم دارد؟
بجز اينکه هر روز جمهوري اسلامي را وادار به تاراج و سرقت بوسيله دستبرد بين المللي به پولهاي بلوکه شده توسط غرب چه نتيجه اي دربر دارد؟ 
اختلاص هشت ميلياردي فردي که از نزديکان ريس جمهور اسبق ( سيد محمد خاتمي) بوده و با معرفي وي به آقاي روحاني بعنوان رييس صندوق فرهنگيان وزارت آموزش و پرورش و سرقت اين مبلغ هنگفت،  دولت چه جوابي در مقابل معلمان و مديران آموزش و پرورش دارد؟
دولت بجاي فکر معيشت مردم، از استعفاي وزراء جهت بهره برداري سياسي استفاده مي نمايد،  با طرح استيضاح فاني در مجلس استعفاي وزير جهت پاسخ به دستبرد هشت هزار ميليارد تومان فرهنگيان چه توجيهي بجز خيانت و چه توجيهي بجز مطرح نکردن اين جرم و اختلاص بزرگ مي تواند داشته باشد؟
رييس جمهور بايد پاسخگوي اين همه خيانت‌ها و مشکلات کشور باشد و نمايندگان بايد چاره اي بيانديشند.
دولت بجاي دنبال کردن مسئله انتخابات بفکر اقتصاد کشور باشد، کارنامه دولت در همه عرصه هاي سياست خارجي،  توليد، اقتصاد، آموزش و پرورش و در اکثر عرصه ها بسيار ضعيف است، قاچاق از طريق گمرکات به وفور وارد مي شود و منجر به عقيم کردن توليد داخلي گرديد، در آموزش و پرورش شاهد اختلاص هاي زياد و باند و باند بازي در سيستم آموزشي منجر به خسارات فراوان در بحث آموزش شده و شاهد حذف بخشهاي اخلاقي و حماسي و شاهد حذف دروسي که مي تواند در فرهنگ اسلامي ما تاثير فراوان بگذارد بوديم.  که اين فکر زيانبار در سيستم آموزشي بسيار مخرب مي باشد.
 در بحث سياست هاي خارجي با عضويت هاي دولت در کنوانسيون ها که غير کارشناسانه و منجر به استقلال زايي و منجر به مخاطره امنيت ملي مي گردد ما همواره شاهد سياستهاي غلط و اشتباه بوده ايم که مي طلبد تا دير نشده دولت فکري براي تجديد نظر در رويکرد خارجي و داخلي بنمايد.
انتهاي ياداشت/630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس